donderdag 12 juni 2014

Make your wish come true

WENS SNAIL MAIL :


Vaker doe ik in een snail mail groep mee aan leuke "post rondes". Elke keer is er een ander thema.
Je kan kiezen of je mee wilt doen, en als ik tijd heb en het thema is leuk doe ik graag mee!

Dit keer was het thema: Wenssnail: Maak een thema snail voor de ander, met daarin alle wensen voor de ontvanger. Van te voren zet iedereen neer waar ze van houden en wat hun wensen zijn!! Je wordt gekoppeld aan een persoon waar jij een snail mail voor maakt. Dan kun je kijken waar ze van houd en graag wilt ontvangen, en kan je aan de slag!!!

Mijn ontvanger was Mieke. Mieke wou graag vintage spulletjes, tapejes, en labeltjes. Ik heb de snail in thema bruin vintage gemaakt. Dit vind ik altijd een mooie basis, hierbij heb ik de kleur mint groen en blauw genomen. Wat super mooi staat bij de kleur kraft, die ik ook in deze snail gebruikt heb!



Voor mieke maakte ik een kaart op maat! Daarmee bedoel ik speciaal voor deze snail! Ik had als basis een lege kraft kaart, daarop plakte ik een afbeelding uit een oud tijdschrift, een rand kant, scrabble letters met het woord: WENS, en tape met sterretjes en een stoffen ster (van de vallende ster: doe een wens)


Ik vond de kaart al een kunstwerkje opzicht geworden! Schreef er vervolgens nog een leuke tekst in speciaal 
voor Mieke. 


Andere spulletjes die ik toevoegde aan deze snail mail waren, tape, lintjes (kant) knijpertjes (blauw) servet, kraft envelopje, een zakje met allemaal soorten labeltjes, patroon papier en muziekpapier. 



De totale wens snail mail!


De brief schreef ik op briefpapier uit het winterboek van Flow. Ik rolde het vervolgens op en deed er een labeltje aan! 



Het cadeauzakje met labeltjes pimpte ik eerst op met de stempel handmade (want 'bijna' alle labeltjes had ik zelf gemaakt) en eens stempel van een schaartje. 

De labeltjes die ik gebruikt heb waren van kraft papier, muziekpapier, karton met stempels en behang en verfstaal stukjes! 



Het totale pakketje! Netjes bij elkaar gebonden!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten