woensdag 30 maart 2016

* Oude deuren sluiten, waar nieuwe open gaan *



♡ Lieve Allemaal ♡



Na lang overwegen, heb ik besloten om niet meer verder te gaan in de winkelruimte in Koog aan de Zaan.


Een pittig besluit, want wat vind ik dit ontzettend jammer zeg! Maar voor mij nu wel de juiste beslissing. Zoals misschien een aantal van jullie weten ben ik met veel meer toffe dingen druk. Onder andere de webshop en momenteel ook druk met leuke markten en beurzen. Ik doe " bijna " alles in mijn eentje. En nu is het punt aangebroken dat " alles willen doen " teveel is en dat het mij zowel lichamelijk als geestelijk opbreekt. Ik moet dan ook keuzes maken. En laat dat nou niet mijn sterkste kant zijn...  Maar gezien de winkel het door deze plek niet red, en ik door al jullie lieve en positieve reacties weet dat mijn spullen in goede aarde vallen, dat het daar niet aan ligt, en de sfeer zo wordt gewaardeerd. Geef ik niet op, maar wil ik graag een nieuwe start maken, door middel van het volop gaan deelnemen aan gezellige markten, creatieve beurzen en lifestyle eventen. En met een tip top verzorgde webshop 2016 verder in te gaan! www.passiebloom.nl Online zal ik dus ook nog altijd te vinden blijven voor jullie. Maar offline vertrekt naar de achtergrond. Niet iets om nooit meer te doen, want ik blijf het in mijn achterhoofd houden, omdat ik het zo leuk vind, maar voor nu wordt het hem niet.



Ik zal ook een iets andere weg inslaan. Dit ben ik genoodzaakt doordat ik straks minder ruimte ter beschikking heb. Hierdoor kan/ga ik niet meer met meubels opknappen werken. Brocante en tweedehands spullen worden ook uit het assortiment gehaald, en maken plaats voor een serie hele unieke handgemaakte accessoires door verschillende ontwerpers, aangevuld met fijne woonspullen en nog altijd een hele vrolijke collectie creatieve materialen en kaartjes van verschillende illustratoren! Voor handgemaakte en unieke spullen blijf je dus bij ons terecht kunnen!!
Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie reacties, en hoop op begrip, maar vooral hoop ik dat ik jullie vaker mag ontmoeten op leuke evenementen en misschien eens terug zie in de nieuwe webshop straks!!


Wie weet tot snel!


♡ Liefs Ayla ♡

________________________________________________________________

Geen opmerkingen:

Een reactie posten